Підвищений попит на вантажні автомобілі DAF 105 пояснюється підвищеною витривалістю та тривалим терміном використання без технічного обслуговування. Власники вантажних автомобілів ДАФ 105 вкрай рідко відчувають певні проблеми, необхідність проводити ремонт. Для цього машина повинна проїхати до мільйона кілометрів пробігу. Проте якість вітчизняних доріг може негативно позначитися навіть на таких супер витривалих машинах, тому ремонт доведеться проводити трішки раніше, аніж це задумував розробник.
Переваги та ключові причини ламання вантажівок ДАФ 105
Вантажівки DAF створює голландський концерн Paccar, котрий давано вважається одним із найнадійніших європейських автомобільних виробників.
За свою багаторічну історію голландці не створили жодної невдалої моделі вантажівки, вважаються власниками великої кількості перемог на міжнародних автомобільних салонах. Про цей факт компанії-перевізники давно знають та активно купують вантажні авто DAF в лізинг.
Чи може вантажівка DAF обійтися без ремонту? Слід враховувати, що ця машина розроблялась для європейських доріг, тож наші дорожні покриття — не зовсім для неї. Звісно вантажівки голландського виробника добре працюють і в умовах нашої країни, проте ремонт та технічне обслуговування потрібно проводити частіше.
На другому місці після поганих доріг — неякісне пальне, з котрим не можуть справитися силові установки вантажівок. Часточки металевої стружки, пил, дрібні піщинки спричиняють сильне зношування елементів паливної системи. Тож найслабкішим місцем вантажівок вважається саме паливна система, форсунки. Якщо у вас виникають підозри на несправність паливної апаратури вантажного автомобіля DAF — майстри компанії Diesel Kyiv завжди допоможуть відремонтувати, замінити чи відреставрувати зношені деталі.
Свідченням дефектів, яскравим сигналом, що потрібно їхати на СТО, є такі симптоми:
поява зайвих звуків (стук, скрип);
двигун погано заводиться чи навпаки різко глохне;
сильний запах неспаленого пального в салоні;
невиправдано збільшена витрата палива;
сильні викиди темного диму, стуки;
машину смикає під час руху;
двигун втрачає потужність, сильно гріється.
Особливості ремонту вантажівок DAF
Найчастіше проводиться ремонт ТОХ, котрий складається з таких етапів:
заміна масла в двигуні;
заміна фільтрів (масляного, паливного, фільтра сепаратора);
змащування шасі.
На вантажівках ДАФ ремонт ТОХ має виконуватися один раз на рік чи раз на 90 000 кілометрів пробігу.
Разом із ремонтом ТОХ виконується також і ТОY. Різновиди ремонту ТОY можуть відрізнятися терміном виконання та видами робіт.
В роботи з ремонту ТОY входять;
заміна фільтрів (котрі не входять у попередній етап):
виконання діагностики підвіски, візуальна діагностика гальмівної системи;
комплексна діагностика та інші види робіт.
Також згідно з регламентом виконуються такі види робіт:
регулювання теплових прозорів;
заміна охолоджувальної рідини;
заміна мастил трансмісії.
Особливу увагу приділяють заміні паливних фільтрів та стаканчиків у головці двигуна, котрі подають охолоджувальну рідину.
Паливні фільтри утримують всі дрібні часточки, металеву стружку, захищаючи основні елементи від сильного зношування та ушкоджень. Якщо через некоректну роботу стаканчиків у головці двигуна антифриз потрапляє до масла, це призводить до пошкодження та корозії елементів паливної системи.
Компанія Diesel-Kiev виконує ремонтні роботи з використанням лише оригінальних запасних частин. Якщо деталі зношені, немає можливості їх реставрувати, проводиться повна заміна. В деяких випадках можливо відновлення, реставрація ключових елементів паливної системи.
Для перевірки та виконання виявлених проблем використовується спеціалізоване обладнання, котрим керують кваліфіковані майстри.
Comentários