Інжектор, як ще називається дизельна форсунка, — це ключовий компонент дизельного двигуна. Він призначений для подачі соляри в камеру спалювання. Дизельна форсунка також дозує соляру і розпорошує її. Тому деталь піддається високому навантаженню в процесі експлуатації техніки. Найбільш агресивними факторами є високий тиск і температура. Тому дуже важливо стежити за умовами експлуатації цього елемента, а також за його справністю. Адже від цього залежить функціональність двигуна і всього механізму.
З чого складається форсунка дизеля?
Будова інжектора буває різною. Вона залежить від типу цієї деталі. Але переважно конструкція дизельної форсунки має такі компоненти:
Корпус. У нього вбудовані всі елементи конструкції інжектора.
Розпилювач. Він має форму голки, що розподіляє паливо.
Стрижень. Він же плунжер, що нагнітає необхідний тиск.
Пружина. Вона фіксує голку форсунки в необхідному положенні.
Штуцер подачі. Деталь бере участь у подачі дизельного палива.
Клапан управління. Він виконує дозування й частоту подачі палива.
Очисний фільтр. Через нього відбувається очищення дизельного палива.
Штуцер відведення. Ця деталь видаляє надлишки палива, що не потрапило в камеру.
Крім того, в сучасній техніці, що застосовується і в Україні, дизельні форсунки мають електронний блок управління. У нього входять датчики й інші елементи, завдяки яким автоматично регулюються всі процеси, що протікають в інжекторі. Таким чином забезпечується повноцінна робота форсунки й мотора в цілому.
Основні функції інжектора
Аналогічний елемент використовується не тільки в дизельних, а й у бензинових двигунах інжекторного типу. У них форсунка відповідає за безпосередню подачу палива в камеру його запалювання. Займання здійснюється під дією паливного насоса високого тиску. Причому якщо порівнювати дизельний і бензиновий мотори, то в першому варіанті рівень тиску вищий. Для регулювання цього процесу застосовується форсунка, яка здатна забезпечити ефективне функціонування дизельного мотора. Вона вчасно подає паливо, рівномірно його розпилює й забезпечує герметичність всієї конструкції даної системи. Тобто, основні функції дизельної форсунки, замовити діагностику якої можна в нашій майстерні, наступні:
здійснення впорскування соляри в камеру спалювання палива;
дозування палива для забезпечення оптимальної потужності;
розпилення соляри в камері для повного її спалювання;
забезпечення герметичності системи прямого впорскування палива.
Види форсунок і їхня дія
Сьогодні застосовуються різні види форсунок. Основні з них:
Механічна. Такі форсунки використовуються в автомобілях уже кілька десятиліть. Для досягнення вимог сучасних екологічних стандартів сьогодні виробляються інжектори, в яких управління й контроль здійснюються через електронні прилади.
Електромеханічна. Форсунка даного виду облаштована не пружиною, а клапаном електромагнітного типу. Він також керується автоматичними датчиками. У результаті забезпечується оптимальна подача палива й частота впорскування. Але в дизельних моторах ця форсунка не застосовується.
П'єзоелектрична. Ця форсунка схожа на попередні варіанти. Але в ній електромагнітний клапан замінений п'єзоелементом. Його ще називають кристалом. Такий клапан спрацьовує набагато швидше і функціонує довше за інші моделі. Широко затребувані пьєзоелектронні форсунки Common Rail.
Насос-форсунка. Комплект таких інжекторів застосовується замість стандартного паливного насоса високого тиску. Форсунка подає паливо навіть за високого тиску, що забезпечує відмінне загоряння і максимальне спалювання соляри. Двигун з таким інжектором більш компактний.
Якщо вам потрібно замовити ремонт форсунки дизельного двигуна, в майстерні нашої компанії ви можете зробити це швидко й ефективно. У нас гарантується високоточне тестування, кваліфіковане відновлення або заміна на оригінальні деталі. На результати роботи надається тривала гарантія.
Comments