Ремонт механічних форсунок vs. ремонт Common Rail: у чому різниця
- plis1122
- 19 лют.
- Читати 2 хв
Оновлено: 2 квіт.
Системи подачі палива в дизельних системах поступово еволюціонували, що призвело до появи форсунок різного типу — механічних та Common Rail, сучасніших. Обидва види відрізняються основними особливостями, конструкцію, експлуатацією та підходом до ремонту. В статті розглянемо ключові етапи ремонту механічних форсунок і форсунок Common Rail.

Відмінності механічних форсунок
Механічні форсунки — це старіші конструкції, що працюють за принципом прямого механічного управління. Тиск пального в цій системі створюється насосом високого тиску, а впорскування регулюється пружинами і голкою форсунки. Основна відмінність відмінності механічних форсунок — простота конструкції. За рахунок меншої кількості деталей спрощується діагностика та ремонт.
До головних несправностей належать:
зношування голки;
порушення герметичності;
труднощі з розпиленням, що спричинюється забрудненням.
Ремонт механічних форсунок складається з кількох етапів, серед яких:
розбирання;
очищення — найчастіше відбувається за допомогою ультразвуку;
виявлення та заміна зношених елементів (голки, розпилювача);
регулювання тиску відкривання.
Обов'язковим етапом діагностики є перевірка на спеціальному стенді, що дозволяє виявити точну причину несправності форсунок. Частою причиною може бути засмічення інжекторів. У такому випадку майстри проводять хімічне промивання, без демонтажу системи. Варто відзначити, що промивання рекомендується проводити і профілактично, кожні 30 тисяч кілометрів пробігу.
Якщо виявляється складніший дефект, форсунка повністю розбирається, чиститься ретельніше, зношена деталь ремонтується чи замінюється.
Оскільки механічні форсунки відрізняються простішою конструкцію, меншою кількістю електроніки, вартість ремонту нижча.
Форсунки Common Rail: особливості конструкції та ремонту
Система Common Rail сучасніша, проте й містить більше компонентів. Зокрема в цій системі використовується загальна паливна рампа, котра створює високий тиск (до 2000 барів і більше) та електронне управління впорскуванням. Форсунки в цій системі складніші та точніші.
Форсунки Common Rail містять у конструкції електромагнітні чи п’єзоелектричні клапани, котрі гарантують високу точність роботи.
Також до системи входять:
регулятор тиску пального;
клапан дозування;
рампа;
паливний насос високого тиску.
Серед основних дефектів системи — зношування клапанів, перебої з електронікою, порушення герметичності чи забруднення форсунок.
Ремонт виконується на спеціальному стенді, з використанням компютерного діагностування. Через складність конструкції ремонт системи Common Rail вийде дорожчим, порівняно з механічними форсунками.
Важливо пам'ятати, що форсунки Common Rail вимогливі до пального, тому потрібно ретельно стежити за його якістю.

Особливості ремонту в майстерні Diesel Kyiv
Найперше, на чому важливо наголосити — всі ремонтні роботи в Diesel Kyiv відбуваються на власній території, без посередників. Усі фахівці майстерні мають багаторічний досвід роботи з форсунками різного типу, тому оперативно виявлять та усунуть дефекти.
Якщо в паливній системі помічаються сторонні домішки (бруд, стружка), перевіряються й інші елементи. Це допомагає запобігти потраплянню зайвих часточок до насос-форсунки. Якщо не провести таку ретельну перевірку та промивання, навіть ретельно відремонтована паливна система не прослужить довго.
Всі ремонтні роботи в Diesel Kyiv проводяться на спеціалізованих стендах, з використанням закордонних та вітчизняних інструментів. На ремонтні роботи видається гарантійний талон терміном 6 місяців.
Часті питання
Що складніше в ремонті — механічні форсунки чи Common Rail?
Механічні форсунки відрізняються простішою конструкцію, тому дешевші та легші в ремонті.
Як відбувається ремонт форсунок Common Rail?
Для перевірки та ремонту форсунок використовуються спеціалізовані стенди, апарати для комп'ютерної діагностики.
Comments