Дизель почав диміти? Причина може бути в насос-форсунці
- plis1122
- 14 трав.
- Читати 2 хв
Дизельний двигун може диміти з кількох причин, безпосередньо повязаних із паливною системою, системою впуску та зношенням деталей двигуна, зокрема насос форсункою. Запідозрити дефекти у паливній системі можна за кольором диму:
чорний зазвичай сигналізує про неефективне згоряння палива, несправність форсунок;
чорний чи сизий свідчить про потрапляння моторної оливи до камери згорання;
білий дим може виникати при потраплянні охолоджувальної рідини до системи.

Розберемо детальніше проблеми паливної системи
Насправді причин виникнення підозрілого диму значно більше, наприклад, чорний дим може утворюватися про несправність форсунок, котрі неправильно розпилюють пальне. Чорний дим, власне є наслідком неповного згорання пального. Також чорний дим може бути ознакою використання неякісного пального, тож на цей момент також потрібно звернути увагу.
Чорний дим також може виникати з таких причин:
ламання клапана рециркуляції відпрацьованих газів чи системи впуску;
надмірні навантаження на двигун;
порушення впорскування пального.
Причинами сизого чи синього дому можуть бути:
надмірне зношування оливоз'ємних кілець, наслідком чого є потрапляння оливи в камеру згоряння;
зношування підшипників турбіни, як наслідок — потрапляння оливи в інтеркулер, а відтак і в камеру згоряння.
Досить часто з вихлопної труби вилітає білий дим, причиною якого можуть бути:
Порушення герметичності прокладки головки блоку циліндрів або тріщини в блоці циліндрів. Це може призводити до потрапляння охолоджувальної рідини в камеру згоряння.
Пошкодження сажового фільтра, наслідком чого є потрапляння вологи в вихлопну систему.
Некоректна робота свічок розжарювання, що призводить до неповного згоряння палива.
Потрапляння вологи у вузли двигуна при старті.
Терміново звернутися до майстрів діагностики необхідно, якщо окрім диму ви помічаєте такі симптоми:
втрата потужності двигуна, нерівномірна робота;
підвищена витрата пального;
сторонні звуки під час роботи двигуна;
помилки на панелі приладів.
Комплексна діагностика та ремонт насос форсунок
Майстри станції технічного обслуговування Diesel-Kyiv використовують у роботу лише сучасне обладнання, котре допомагає швидко виявити дефекти паливної системи. Зокрема перевірка насос-форсунок у Diesel-Kyiv відбувається на мультифункціональних стендах, котрі імітують реальні умови роботи.
Процес діагностики насос-форсунок складається з таких етапів:
візуальний огляд має на меті виявити зовнішні пошкодження, корозію чи забруднення;
стендова перевірка оцінює ключові параметри, зокрема тиску подачі пального, якість розпилення пального, герметичність клапанів;
комп’ютерна діагностика аналізує роботу системи керування двигуном, дозволяє виявити дефекти насос–форсунок.

На наступному етапі насос-форсунки розбираються, щоби визначити ступінь пошкодження деталей, спрогнозувати подальші масштаби ремонту.
Після узгодження з замовником майстри переходять безпосередньо до ремонту, котрий проводиться комплексно:
Очищення — форсунки ретельно вимиваються в ультразвуковій ванні, щоби видалити сажу, бруд та інші домішки.
Заміна деталей — майстри використовують лише оригінальні запчастини, що гарантує безперебійну роботу автомобіля в майбутньому.
Збирання та регулювання — форсунки обов'язково калібруються, для відповідності заводським налаштуванням.
Контрольне тестування — оновлені насос-форсунки перевіряються на стенді, щоб підтвердити їхню працездатність
Не ігноруйте проблему — дим із вихлопу може призвести до серйозних дефектів двигуна! Звертайтеся до станції технічного обслуговування для професійної діагностики та ремонту.
Часті питання
Про що може свідчити дим із вихлопної труби?
Ламання клапана рециркуляції відпрацьованих газів, дефекти насос-форсунки, через що пальне згорає не повністю.
Які ознаки мають змусити насторожитися і звернутися за допомогою?
Якщо до диму додаються втрата потужності двигуна, сторонні звуки під час роботи двигуна, варто записатися на діагностику.
Комментарии