Дизельні автомобільні двигуни оснащені помповими PLD секціями — це альтернатива паливному помпи високого тиску. PLD секції, як і всі інші деталі, з часом зношуються, тому потребують ремонту чи заміни. Використання неякісного пального може пришвидшити вихід із ладу PLD секцій.
Проводити діагностику та ремонт секцій важливо в спеціалізованому сервісному центрі. Майстри Diesel Kyiv використовують для діагностики сучасне обладнання, котре дозволяє дуже точно встановити причину ламання.
Що ж таке PLD секція?
PLD секція складається з насоса, трубопроводу та форсунки. Щоби обслуговувати окремий циліндр, використовується помпа, котра працює разом із з електромагнітним клапаном, магістраллю та форсункою.
В дію PLD секцію приводить розподільчий вал. Роликовий кулачок приводить у рух плунжер — це дає змогу підтримувати стабільний високий тиск у системі.
Двигуни нідерландського виробника DAF працюють за дещо іншою концепцією. Тут на кожну секцію передбачено окремий вал, тому такі відмінності дещо ускладнюють процес ремонту.
Саме тому перед початком ремонтних робіт PLD секцій потрібно розібратися з особливостями двигуна та специфікою роботи помпи високого тиску.
Майстри компанії Diesel Kyiv дуже уважно підходять до ремонту, змінюють лише згодні деталі, не чіпаючи цілком працездатні компоненти. PLD секції мають досить компактні розміри, тому проводити діагностику в звичайному гаражі проблематично. На станції техобслуговування Diesel Kyiv використовуються сучасні стенди, високотехнологічне обладнання для огляду PLD секції.
Про неполадки в роботі PLD секцій, потребу діагностики та ремонту, свідчать такі ознаки:
різке збільшення витрати пального;
перегрівання двигуна, в деяких випадках задимлення при заведенні.
До ламання PLD секцій, окрім використання неякісного пального, може призводити неправильне регулювання теплових люз.
Для забезпечення плавної роботи вантажного автомобіля рекомендовано проводити регулярну перевірку дизельного двигуна та частин PLD секцій. Несправності, неявні порушення інколи можна виявити лише після перевірки, адже видимих ознак ламання не спостерігається.
Найчастіше виходять із ладу такі елементи системи:
плунжер;
розпилювач;
клапанна частина.
Плунжерна частина відповідає за створення високого тиску пального, що подається. Поломки цього компоненту провокує забруднене пальне.
Корпус розпилювача також може зламатися через брудне пальне.
Клапанна частина складається з кількох деталей, котрі можуть виходити через природне зношування. Гумові ущільнювачі поступово втрачають герметичність, інколи клапан відривається від пластини. тоді секція повністю виходить із ладу.
Особливості діагностики та ремонту PLD-секції
На першому етапі PLD секція очищається в ультразвуковій ванні. Це важливо, щоби видалити часточки бруду та металу. Після цього секція ретельно перевіряється на стенді, проводиться дефектоскопія, щоби забезпечити максимальну надійність ремонту. Після погодження з клієнтом, спеціалісти сервісу проводять ремонт, за потреби, заміну зношених запчастин.
Після завершення ремонтних робіт PLD секція повторно встановлюється на стенд, повторно перевіряється та регулюється. На фінальному етапі секція надається клієнту разом зі звітом про пророблену роботу.
На станції техобслуговування Diesel Kyiv використовується великий станочний парк та діагностичне обладнання від відомих брендів. У роботі використовуються зарубіжні та вітчизняні станки, серед яких і власні розробки. Майстерня оснащена круглошліфувальними, токарними, фрезерними та плоскошліфувальними станками.
Якщо у вас залишились будь-які питання стосовно ремонту паливної системи дизельних автомобілів, майстри станції Diesel Kyiv нададуть відповіді та проведуть ремонт на найвищому рівні.
コメント