Вантажні автомобілі Renault Magnum часто використовуються далекобійниками, адже ці авто досить довговічні і не складні в обслуговуванні. Однак інколи все ж виникають неполадки, наприклад із секціями PLD.
Основні причини виникнення неполадок у паливній системі Renault Magnum
Найпоширенішою причиною ламання вантажівок є використання напівсинтетичного моторного мастила. За такого підходу інтервал між проходженням обов'язкового технічного обслуговування скорочується вдвічі і становить 40 тисяч кілометрів. Оскільки оптимальне навантаження автомобіля — 120 тисяч кілометрів, можна порахувати, що техогляд потрібно проводити регулювання щонайменше тричі в рік
Які елементи паливної системи ламаються частіше?
За допомогою до компанії найчастіше власники Renault Magnum звертаються з проблемами таких вузлів:
паливний фільтр;
помпа високого тиску;
розпилювач паливних форсунок;
штовхачі штанг;
сапун;
бачки опалювання;
педаль акселератора;
гальмівні колодки;
задній стабілізатор підвіски.
Паливний фільтр рекомендується змінювати через кожні 20 тисяч кілометрів пробігу.
Паливні форсунки слід міняти ще частіше, адже вони виходять з ладу найпершими.
Термін служби паливної помпи високого тиску складає не більше 2 років. Часто автомобілісти не помічають, що помпа вийшла з ладу, тому так важливо вчасно проходити техогляд.
Розпилювачі паливних форсунок потрібно міняти щорічно. Це важливо робити, адже форсунки забиваються твердими часточками й брудом, котрі потрапляють з неякісного дизельного пального.
Загинання штанг штовхачів виникає при експлуатації вантажівки в холодний час року. Особливо часто цей дефект виявляється при температурі повітря нижче -20 градусів.
Симптоми неполадок PLD секцій у Renault Magnum
Працездатні PLD секції важливі, адже відповідають за подачу пального до камери згорання. Ця деталь часто виходить з ладу через використання неякісного пального, тому обирати його потрібно ретельно.
Визначити несправність PLD секцій легко за такими ознаками:
густий чорний чи білий дим з вихлопної труби;
труднощі із запуском двигуна;
збільшені витрати пального
зниження падіння потужності двигуна;
троїння в роботі двигуна.
Якщо ви помітили одну чи кілька таких ознак, варто звернутися за допомогою до професіоналів. Майстри компанії Diesel Kyiv проведуть комплексну діагностику та ремонт.
Перевірка також складається з кількох етапів.
Спочатку виконується комп'ютерна діагностика, котра дозволяє перевірити загальний стан систем автомобіля, серед яких і паливна, тиск турбонаддувом компресора. Для цього використовується мультимарочний сканер.
Надалі виконується перевірка сторони низького тиску — помпи подачі палива низького тиску. Проводиться перевірка PLD секцій на стендах Bosch EPS-815.
Основні етапи ремонту PLD секцій:
перевірка секцій на стенді
розбір клапанів золотників та розпилювачів
за необхідності, підбір нового клапана під кожну секцію.
Відремонтовані секції перевіряються на стенді, за потреби регулюються. Після цього деталі встановлюються на вантажівку.
Також виконується доведення з використанням фрези з діамантовим напиленням, відновлення геометрії сідла запірного клапана, регулювання ходу клапана золотника. Також у ході ремонту регулюється тиск впорскування палива розпилювача, заміна ремкомплектів.
Важливо пам'ятати, що PLD секції мають складну конструкцію, тож провести ремонт самостійно, без необхідного інструменту, неможливо.
Чому варто обрати ремонт у компанії Diesel Kyiv?
Станція технічного обслуговування обладнана сучасним устаткуванням, котре рекомендує виробник вантажівок.
Діагностику та ремонт проводять кваліфіковані майстри з багаторічним досвідом роботи.
В роботі використовується деталями лише під перевірених постачальників.
Компанія Diesel Kyiv — не посередник, адже всі роботи виконуються на власному обладнанні.
На всі виконані роботи надається гарантія 6 місяців.
Comments