top of page

Технічний огляд системи впорскування пального — важливість регулярної діагностики


Система внутрішнього згоряння двигуна — найважливіший компонент будь-якого автомобіля. Важливо регулярно проводити технічний огляд системи впорскування пального, щоби забезпечити ефективність роботи системи, знизити ризик ламання системи подачі пального та двигуна у майбутньому. 


Сучасні системи подачі палива використовують електронний контроль, котрий забезпечує краще змішування пального та повітря. Завдяки використанню електроніки підвищується рівень надійності та точності пального, забезпечується його поділ на дрібні порції.


Технічний огляд системи впорскування пального — важливість регулярної діагностики

Різновиди систем впорскування

Системи подачі палива до двигуна розрізняють у залежності від способу утворення паливно-повітряної суміші:

  • центральне;

  • розподілене;

  • безпосереднє.


Системи центрального (моновпорскування) і розподіленого впорскування подають пальне, не доходячи до камери згорання, а у впускному колекторі.

Система подачі пального розподіленого типу подає паливо на кожен циліндр, для цього передбачені окремі форсунки. Паливно-повітряна суміш у такій системі утворюється у впускному колекторі. Цю систему відрізняють помірне споживання пального, знижений рівень шкідливих викидів.


Найперспективнішою вважається система впорскування безпосереднього. Тут паливо впорскується прямо в камеру згорання кожного циліндра. Така система створює повітряно-паливну суміш оптимального складу на кожному етапі роботи двигуна, гарантує повне згорання суміші, знижуючи витрати палива.


В дизельних двигунах пальне може подаватися двома способами — в попередню камеру, а також у камеру згорання.


Двигуни першого типу відрізняються зниженим рівнем шуму та плавною роботою. Проте двигуни з впорскуванням безпосередньо у камеру згорання відрізняються високим рівнем економії пального.


На легкових автомобілях дизельного типу встановлюються системи впорскування таких типів:

  • з рядним паливним насосом високого тиску;

  • з розподільним паливним насосом високого тиску;

  • помпи-форсунки Сommon Rail.


Останній тип системи вважається найбільш прогресивним. В таких системах задачі нагнітання високого тиску і впорскування пального об'єднані в одному пристрої — власне помпі-форсунці, котра має постійний привод від валу двигуна. Це зумовлює інтенсивне зношування форсунки, відповідно, вимагає регулярного проходження технічного огляду.


В системі Common Rail подача пального виконується паливною рампою. Така система відрізняється багаторазовим впорскуванням пального — попереднім, основним та додатковим.


Технічний огляд системи впорскування пального

Коли необхідно проводити технічний огляд системи впорскування пального?

Незалежно від типу системи впорскування, проводити повну діагностику інжекторів та моновприсків потрібно проводити кожні 20-40 тисяч кілометрів пробігу.


Перші ознаки, що потрібно провести повний технічний огляд системи впорскування:

  • втрата потужності двигуна;

  • посмикування двигуна;

  • збільшення витрати пального;


Якщо ви помітили хоча б один із указаних симптомів — не варто зволікати, а якнайшвидше провести повний технічний огляд системи впорскування.


Досвідчена команда фахівців компанії Diesel Kyiv гарантує оперативне проведення діагностики системи впорскування будь-якого типу. Після детального огляду замовнику надається перелік недоліків, зношених вузлів, а також рекомендації для їхнього усунення. Після узгодження з замовником зношені деталі системи впорскування замінюються чи ремонтуються.


Регулярна діагностика системи впорскування пального допоможе уникнути неприємних та раптових ламань. Система подачі пального, в котрій всі компоненти працюють злагоджено, витрачає паливо ощадливо.


Під час діагностики та ремонту майстри компанії Diesel Kyiv використовують сучасні, високотехнологічні стенди та обладнання. Такий підхід до роботи гарантує ідеальний результат — систему впорскування, що працює безперебійно, забезпечує плавну роботу двигуна навіть у складних умовах.

4 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page