top of page

Як працює ПЛД секція Renault?

Напевно всі чули цей термін. Але не всі знають, що він означає. А тим більше не всім відомо, як працює PLD секція Renault або будь-якого іншого автомобіля. Давайте розбиратися разом на прикладі цього елітного авто.


Що собою являє та як працює PLD секція Renault? 

По суті це насосна форсунка, що є основним елементом у паливній системі дизельного автомобіля. До неї входить електромагнітний клапан, паливний насос, а також форсунки. За допомогою цієї секції відбувається подача соляри в камеру запалювання палива в моторі. Попри зовнішню простоту, це дуже складний механізм. Те, як працює PLD секція Renault, значною мірою визначається станом автомобіля, якістю його обслуговування, наявністю регулярної діагностики й підтримки.


Як працює ПЛД секція Renault?

Принцип роботи секції

У такій системі є плунжер, який забезпечує тиск. За рахунок електромагнітного клапана регулюється обсяг палива, його кількість і момент уприскування. Виконавчий елемент, функції якого виконує розпилювач, активує впорскування соляри в циліндр. У цьому випадку він являє собою винесену окремо форсунку. Від того, яким буде факел, залежить витрачання палива, а також динамічні характеристики роботи двигуна.


Для початку роботи плунжера PLD секції Renault потрібен імпульс від кулачкового вала мотора із залученням коромисла й штовхача. За допомогою датчиків передається інформація про такі параметри, як розташування педалі газу, кількість оборотів мотора, місцезнаходження елемента в розподільчому валу, повітряний тиск на вступному колекторі, а також температура. На базі даних та багатьох інших даних керуючий блок подає сигнали на клапан Pld секції, яка внаслідок цього спрацьовує.


Ключові переваги ПЛД

Абревіатура PLD з німецької перекладається як, дослівно, «насос, трубопровід, форсунка». У такій секції інструменти нагнітання й управління відокремлені від форсунки за допомогою трубки, розрахованої на високий тиск, що перебуває у вільному доступі. Ці елементи монтуються автономно від головки на блоці циліндрів. Це зручно в тому випадку, якщо потрібно виконати ремонт PLD секції Renault. У Києві та інших містах України ви можете замовити дану послугу через сервісний центр DieselKyiv. Однак якщо ви є щасливим власником саме такого автомобіля, то його насос-форсунка буде максимально витривалою. Крім того, вона має такі переваги:

  • максимальна чіткість дозування соляри, що сприяє точній роботі двигуна;

  • високий тиск уприскування, завдяки чому паливо спалюється більш якісно;

  • мінімальна кількість елементів механіки, завдяки чому нижча ймовірність збоїв;

  • наявність можливостей коригування тиску впорскування з урахуванням оборотів роботи мотора.


Виконання діагностики

Перевіряти справність цього елемента топливної системи двигуна потрібно регулярно, навіть якщо для цього немає явних показань. Діагностика PLD секції Renault в майстерні ДизельКиїв виконується в такому порядку:

  • Візуальна оцінка. Майстер оглядає форсунку, щоб виключити наявність явних витоків соляри й механічних пошкоджень.

  • Перевірка роботи двигуна. При цьому контролюється рівень тиску в PLD секції та його відповідність необхідним показникам.

  • Комп'ютерна діагностика. З її допомогою можна виявити проблеми, які складно візуалізувати неозброєним оком.


ПЛД секція Renault

Ремонт PLD секцій Renault

Якщо під час діагностики виявлено несправності в цій системі, то доведеться виконувати ремонтні роботи. Це потрібно робити на СТО. Краще, якщо це буде сервісний центр, що спеціалізується на автомобілях Renault. Наше підприємство теж забезпечує якісну діагностику, регулювання тиску, відновлення або заміну компонентів PLD секцій топливної системи авто даної марки.


Рекомендуємо вам замовити діагностику і ремонт PLD секцій Renault в сервісному центрі ДизельКиїв. Нашими майстрами всі роботи будуть виконані відповідно до стандартів підприємства-виробника. На результат ремонтних послуг буде надана гарантія. Після співпраці з нами ви переконаєтеся, що довірили свій автомобіль справжнім професіоналам.


0 переглядів0 коментарів

Opmerkingen


bottom of page