Renault — марка автомобілів, давно відома високою надійністю та довговічністю. Проте навіть найнадійніші машини потребують регулярного догляду, за потреби й заміни зношених елементів. Найчастіше ремонту потребує паливна система, зокрема PLD секція.
Як зрозуміти, що PLD секція потребує ремонту?
Як і людина, автомобіль також сигналізує симптомами про певні негаразди у своїй системі, зокрема про неполадки з PLD секціями свідчать такі прояви:
чорний чи білий дим;
складнощі з запуском двигуна;
різко зросло споживання пального;
падіння потужності двигуна;
нерівна робота двигуна в різних режимах.
Якщо у вас виникає один, а тим більше кілька симптомів, слід звернутися до спеціалістів за допомогою.
Як зняти PLD секцію на Renault Magnum своїми руками?
Якщо ви не довіряєте майстрам автосервісів, секції можна зняти самостійно. Для цього бажано попередньо сфотографувати всі секції, щоби після ремонту мати змогу поставити все таким чином, як воно було встановлено.
Щоби зняти секції знадобиться шестигранний ключ, ним відкручуються два болти, паливна трубка, витягується секція в зборні, при цьому штовхач розподілвала залишається всередині.
Після того як усі PLD секції зняті й прочищені, варто завезти їх на СТО, де їх перевірять на стенді. Послуги з ремонту PLD секцій та іншої паливної арматури пропонує станція Diesel Kyiv, де працюють досвідчені та кваліфіковані спеціалісти.
Якщо самостійно зняти PLD секції не вдалося, майстри станції максимально обережно знімуть ці компоненти паливної арматури. Також ви можете замовити проведення комп'ютерної діагностики, зняття та встановлення секцій та форсунок, заміри компресії двигуна, заміри роботи турбокомпрессора.
Перевірка секцій на стенді
Першим етапом ремонту слідує перевірка компонентів паливної арматури на спеціальному стенді. Після ретельної перевірки підбирається новий клапан-золотник для кожної секції, виконується доведення з використанням фрези з діамантовим напиленням. Також відновлюється геометрія сідла запорного конусу, регулюється хід клапана-золотника, регулюється тиск подачі пального розпилювача. За потреби замінюються гумові кільця.
При потраплянні дизельного пального до масла можливо провести відновлення плунжерної пари.
Також до процесу ремонту входить детальна дефектовка (з використанням цифрового мікроскопа), термічне та хімічне очищення, заміна пошкоджених елементів. Після ретельної перевірки та заміни зношених частин майстри перевіряють та регулюють секції. На станції Diesel Kyiv використовуються тільки оригінальні запчастини від компанії Renault.
Причини ламання PLD секцій
Серед очевидних причин виходу з ладу секцій та загалом паливної арматури називають зношення компонентів системи, через використання неякісного пального. Також до ламання можуть призвести неправильно відрегульовані теплові люзи.
Якщо паливна система автомобіля перебуває в критичному стані, машину не можна використовувати до моменту усунення несправностей. Щоби гарантувати безперебійну роботу вантажного автомобіля, важливо проводити технічне обслуговування регулярно, ретельно перевіряти стан PLD секцій.
Дрібні порушення в роботі автомобіля можуть спостерігатися, навіть за відсутності видимих несправностей. Тому запорукою тривалої роботи вантажного автомобіля є регулярне проведення огляду.
Профілактикою швидкого зношування деталей буде використання сертифікованого дизельного пального та моторного мастила.
Кваліфіковані майстри станції Diesel Kyiv мають досвід роботи з паливною арматурою вантажних автомобілів Renault Magnum та інших моделей. Оскільки в роботі використовуються лише сертифіковані деталі, власники автомобілів отримують повністю справну паливну арматуру, котра прослужить ще довгі роки. Якщо у вас виникли запитання, можете отримати на них відповіді в телефонному режимі чи на сайті.
Comments