top of page
nasos cmn rail.jpeg

Ремонт насосів Common Rail Bosch, Delphi, Siemens, Denso

Ремонт насосів Bosch VE

Перевірка: від 1500 грн

Ремонт: від 6000 грн *

На вантажних та легкових автомобілях з дизельним двигуном широко використовується паливна система безпосереднього впорскування.
Висока потужність, хороша динаміка, плавність роботи та невелика витрата палива це все завдяки ефективній роботі системи безпосереднього впорскування.

Ключовим вузлом у паливній системі безпосереднього впорскування дизельного мотора є паливний насос високого тиску виробництва компанії Bosch, Siemens VDO, Delphi, Denso.
Ці насоси забезпечують необхідний робочий тиск у магістралі високого тиску.

Особливості паливних насосів BOSCH

На легкових та вантажних авто часто використовують системи COMMON RAIL із насосами BOSCH чотирьох поколінь.

  • ТНВД BOSCH CP-1 – це насос першого покоління, він працює через вал, з'єднаний з розподільним валом двигуна.

  • ТНВД BOSCH CP-2 – цей насос зазвичай стоїть на комерційних автомобілях. Особливість цих насосів це двох або чотирьох плунжерне компонування з рядним розташуванням плунжерів.

  • ТНВД BOSCH CP-3 – це насос третього покоління. У ньому змінено принцип регулювання тиску палива. Регулювання провадиться не на магістралі високого тиску, а клапаном контролю палива.

  • ТНВД BOSCH CP-4 – Четверте покоління насосів виготовлено для вантажних автомобілів. У ньому є два варіанти виконання – один і двох плунжерний. Цей насос має менші розміри і збільшений тиск подачі дизельного попливу.


* – ціна може змінюватись в залежності від вартості запчастини.

Особливості ремонту насосів common rail Bosch, Delphi

Вантажні та легкові автомобілі з дизельним двигуном оснащуються паливною системою безпосереднього впорскування. Ця система гарантує високий рівень потужності, хорошу динаміку, плавність роботи. Зокрема на легкові та вантажні автомобілі встановлюють системи Common rail Bosch, Delphi. Проте з часом ці системи поступово зношуються і можуть виходити з ладу.

Ремонт насосів Common Rail Bosch, Delphi, Siemens, Denso

Основні відмінності функціонування систем common rail

Головний компонент системи безпосереднього впорскування дизельного двигуна — паливний насос, котрий виконує основну задачу: створення високого тиску палива.

 

Розрізняють паливні насоси чотирьох поколінь:

  • CP-1 — такий насос працює через вал, поєднаний з розподільним валом двигуна.

  • CP-2 — насос цього покоління часто встановлюється на комерційних автомобілях. Особливістю таких насосів є 2 чи 4-плунжерне компонування, з рядним розташуванням плунжерів.

  • CP-3 — насос має змінений принцип регулювання тиску палива, котрий виконується через клапан контролю тиску.

  • CP-4 — четверте покоління насосів призначено для вантажних автомобілів. В ньому можливо два варіанти виконання — одно- і двоплунжерний. Такий насос має зменшені розміри, при цьому відрізняється збільшеним тиском подачі дизельного попливу.

В яких випадках потрібен ремонт системи?

Про діагностику та ремонт варто задуматися, якщо ви спостерігаєте такі симптоми:

  • двигун втратив потужність;

  • помічаєте плаваючі оберти в режимі холостої роботи;

  • смикання двигуна;

  • раптова зупинка роботи двигуна після його запуску;

  • ускладнений запуск чи неможливість запуску.

Такі симптоми побічно вказують на проблему з паливною системою безпосереднього впорскування.

Ремонт паливної системи безпосереднього впорскування відбувається за таким алгоритмом:

  • технічне промивання;

  • встановлення на стенді та подальший огляд;

  • розбирання та дефектація деталей;

  • заміна зношених деталей на нові;

  • збірка та контрольна перевірка на стенді.

Окрім паливного насосу, можуть пошкоджуватися плунжерні пари, вал, котрий отримує пошкодження від втулки, регулятор потоку тиску, обхідний клапан.

Діагностика та ремонт насосів Common Rail Bosch, Delphi, Siemens, Denso

Чому варто замовити діагностику та професійний ремонт паливного насоса в Diesel Kyiv?

Ретельна діагностика дозволяє виявити причини несправності: неякісне паливо, рідка заміна фільтрів, наявність у системі стружки від насоса, використання палива з агресивними присадками.

Після цього етапу клієнт отримує рекомендації стосовно профілактики зношування та грамотної експлуатації системи common rail. Після повного розбору деталі всі елементи проходять чистку в ультразвуковій ванні.

Далі виконується збирання паливної системи з оновленим запчастинами. Під час збирання налаштовуються хід анкера, тиск на голку розпилювача, повітряний зазор розпилювача.

Всі параметри коригуються, в залежності від подачі в циліндр і зворотного зливу форсунки. Якщо параметри не відповідають тест плану, розбір і регулювання виконуються повторно. Після повної перевірки та збігу параметрів тест-плану форсунка вважається відремонтованою.

Диференційована діагностика дозволяє замінити тільки ті елементи, через які паливна система працює некоректно. Такий підхід до ремонту дозволяє клієнту економити на ремонті.

Оригінальні запчастини, ретельні перевірки на кожному етапі, котрі проводяться професійними майстрами в компанії Diesel Kyiv, гарантують безперебійну роботу двигуна.

Варто зауважити, що ремонт насоса має відбуватися комплексно, тобто, замінювати потрібно всі зношені елементи. Якщо в двигуні встановлені й старі, й нові елементи, це буде негативно позначатися на його роботі.

Зняття та професійне встановлення паливних насосів виконується із повним дотриманням технології. В компанії є підіймачі та професійне обладнання для високоточного виконання робіт.

Замовляйте ремонт паливного насоса системи common rail Bosch, Delphi в компанії Diesel Kyiv та отримуйте безвідмовну та тривалу роботу двигуна.

bottom of page