Автомобілі з дизельним двигуном, зокрема вантажівки, оснащуються PLD секціями. Такі системи встановлюються окремо на кожен циліндр, працюють як індивідуальний насос високого тиску. Системи керуються електронним блоком управлення, гарантуючи своєчасну подачу пального в потрібному обсязі. Використання PLD знижує витрати пального, до того ж, вони мають ще одну важливу перевагу — стійкість до підвищених навантажень.
Особливості функціонування PLD систем
Скорочення PLD розшифруємо як Pumpe-Leitung-Düse, тобто насос, трубопровід та дюза (форсунка). Щоби обслуговувати кожен окремий циліндр, встановлюється помпа, об'єднана з електромагнітним клапаном, магістраллю та форсункою.
Також присутній розподільчий вал, котрий рухає PLD секції. Плунжерна пара приводиться в рух роликовим кулачком, за рахунок якого підтримується стабільний тиск у системі.
Система приводиться в рух безпосередньо розподільним валом двигуна. Високий рівень продуктивності насоса високого тиску гарантує постійну подачу пального протягом усього циклу впорскування. Інжектори дозовано подають пальне, за допомогою електромагнітних клапанів швидкого спрацювання. Останні керуються електронним блоком двигуна. Завдяки точному регулюванню початку впорскування, тривалості впорскування та широкому діапазону допустимих режимів двигуна, а також індивідуальних можливостей корекції для кожного циліндра, така система гарантує економну та екологічну роботу двигуна.
PLD системи переважно встановлюються на двигунах вантажівок потужністю до 80 кВт на циліндр, котрі мають до восьми циліндрів. Електронний блок керування може керувати системою до 8 циліндрів, встановлення другого блоку керування дозволяє розширити систему до 16 циліндрів.
Двигуни нідерландського виробника DAF мають дещо іншу систему — на кожній секції встановлено окремий вал, що дещо ускладнює проведення ремонту.
Тому перед початком ремонтних робіт співробітники центру Diesel Kyiv ретельно перевіряють систему, досліджують усі її компоненти, особливості роботи помпи високого тиску. Після ретельного огляду фахівці складають подальший план ремонту, вирішують чи потрібно ремонтувати окремі елементи, чи лише їх міняти.
Як подовжити життя PLD секції?
Щоби система працювала якомога довше, а вам не знадобилась допомога спеціалістів, важливо дотримуватися правил:
користуватися перевіреним, очищеним пальним та моторним мастилом;
стежити за температурою охолоджувальної рідини;
не сильно перевантажувати двигун при поїздках на довгі дистанції.
При цьому важливо не пропускати планові техогляди, мінімум один раз на пів року.
Чим раніше будуть виявлені дрібні ламання в конструкції секції PLD, тим простіше її буде відремонтувати.
Коли час звернутися за допомогою до фахівців Diesel Kyiv?
Задуматися про не плановий ремонт варто в таких ситуаціях:
значне збільшення витрати пального, в порівнянні зі сталими показниками;
перегрівання двигуна, задимлення при старті.
До основних причин виходу з ладу системи подачі пального належать — зношеність системи, використання неякісного пального, неправильно відрегульовані теплові люзи.
Роботи з ремонту та відновлення проводяться в такій послідовності:
комп'ютерна та механічна діагностика секцій;
перевірка секцій на високоточному стенді;
при виявлених відхиленнях від плану проводиться розбирання та дефектування;
узгодження з замовником усіх видів робіт;
виконання ремонту чи відновлення окремих елементів секцій;
повторне тестування.
формування протоколу перевірки по кожній секції.
В компанії Diesel Kyiv ви отримаєте відповіді на всі питання, шо стосуються ремонту PLD секцій, а також отримаєте комплексну діагностику та ремонт.
Часті питання
Як часто потрібно проводити огляд PLD секцій?
За рекомендаціями виробників проводити техогляд паливної системи вантажівок варто один раз на пів року. Якщо скарги на роботу двигуна виникають раніше, бажано якнайшвидше звернутися до спеціалістів.
Чому може вийти з ладу PLD секція?
Найчастіше причиною ламання стає використання неякісного, погано очищеного пального.
Comments