Форсунки Siemens є важливим компонентом сучасних дизельних двигунів, котрі використовуються не лише в автомобільній, але й у промисловій техніці. Задача цього пристрою — подача пального у циліндри дизельного двигуна. Такі форсунки використовуються в сучасних системах впорскування пального common rail. Назва п'єзо означає наявність усередині п'єзоелементів, котрі перетворюють електричний сигнал на механічний рух, за рахунок чого відкривається та закривається форсунка для подачі пального.

Особливості конструкції п'єзоелементів форсунок
Форсунки Siemens працюють під високою напругою, тож найчастіша проблема для них — зниження місткості п'єзоелемента чи його коротке замикання. Часто ламання виникає в теплу пору року, оскільки перегрівається форсунка, її ресурс знижується. Тому в цей період варто бути особливо уважним до цього елемента, вчасно проводити діагностування.
Всередині форсунки Siemens працює п'єзоелемент, котрий є слабким місцем системи. Оскільки, коли перегорає п'єзоелемент, форсунка одразу виходить із ладу. З цього моменту двигун починає погано заводитися, втрачає потужність, система переходить в аварійний режим.
Ще одне слабке місце форсунок є клапан чи розпилювач. Коли цей елемент виходить з ладу, двигун просто задихається від нестачі пального. При цьому форсунка не може дати потрібну порцію.
Чому може вийти з ладу п'єзоелемент форсунки?
Автомобілістів цікавить, чи можна запобігти ламанню цього важливого елемента паливної системи, щоби не доводилось так часто ремонтувати форсунку. Щоби вчасно виявити перші ознаки зносу, важливо регулярно проводити тіхнче обслуговування, діагностику, кожні 150-200 тисяч кілометрів. Проте інколи бувають ситуації, коли форсунка раптово втрачає свої робочі показники:
сторонні предмети всередині форсунки, котрі завдають серйозної шкоди її конструкції;
вода в дизельному пальному;
знос природного характеру, пов'язаний з інтенсивним використанням машини та несвоєчасно проведеним оглядом.
Власникам автомобілів із дизельним двигуном важливо вчасно проводити діагностику, щоби запобігти ламанню такого важливого елемента як п'єзоелемент форсунки.
Професійний ремонт п'єзоелемента форсунок
Під час діагностування спеціалісти Diesel Service використовують спеціальний прилад MEGA TESTER, котрий допомагає визначити стан п'єзоелемента. Також проводиться дефектоскопія форсунки, щоби виявити можливі інші слабкі елементи. Якщо розпилювач вийшов із ладу, проводиться його заміна.
Якщо після діагностики виявляється що несправні деякі частини форсунки, зокрема й п'єзоелемент, проводиться заміна цієї деталі. В деяких випадках зношені елементи форсунки можуть бути відреставровані. Майстри компанії Diesel Kyiv мають достатню кваліфікацію, щоби провести реставрацію елементів форсунки. Рішення про реставрацію виробу проводиться з урахуванням таких факторів:
міра зносу деталі;
проведена реставрація до того.
Спеціалісти компанії Diesel Kyiv проводять ремонт форсунок Siemens різної складності, адже в парку компанії є повний комплекс обладнання. Кожен майстер детально розбирається в процесі відновлення п'єзофорсунок.

Чому інколи краще обрати реставрацію?
Якщо дозволяє стан деталі, спеціалісти компанії обирають проведення реставрації. Під час реставрації використовуються оригінальні запчастини високої якості. Після такого відновлення деталь повністю відповідає показникам двигуна та паливної системи, ремонт проводиться в короткі терміни.
На проведені ремонтні роботи надається гарантія на 6 місяців.
Часті питання
Яким чином працюють форсунки Siemens?
Всередині форсунки знаходяться елементи, що перетворюють електричний сигнал на механічний рух, за рахунок чого форсунка відкривається та закривається, для дозованої подачі пального.
Що може призвести до ламання п'єзоелемента?
Окрім природного зношування причинами можуть бути сторонні предмети всередині, вода в дизельному пальному.
Comments