top of page

Що краще — насос-форсунка чи ПНВТ?

Оновлено: 4 січ.

Вибір цих елементів паливної системи дизельного двигуна є незмінним предметом суперечок між водіями. Причому кількість прихильників і однієї, й іншої технології приблизно однакова. Адже вони мають безліч переваг. Хоча властиві їм і недоліки. Але що краще вибрати — насос-форсунку або ПНВТ? Найкраще розібратися з цією дилемою шляхом порівняння обох технологій.


Що краще — насос-форсунка чи ПНВТ?

Відмінні характеристики, що визначають переваги й недоліки насос-форсунки й ПНВТ


Спочатку виробники застосовували стандартний ПНВТ. Безпосереднє впорскування палива в двигун почали задіювати з вісімдесятих років минулого століття. Щоб подолати проблему низького контролю над подачею палива, автомобільні компанії впровадили нововведення — Common Rail. Завдяки даній технології відбулася реальна революція в цьому сегменті ринку. В результаті були майже витіснені насос-форсунки. ПНВТ в Україні стали просто незамінними. Важливу інформацію з цього питання ви знайдете й у нашому блозі.


Тип упорскування дизтоплива


Форсунки мають свій паливний насос. Він спрацьовує під дією розподілвалу й не має будь-яких відгалужень. Паливо і подається прямо в голівку двигуна. Завдяки цьому унеможливлюється пульсування кабелю, що погіршує контроль кількості соляри, яка подається на циліндри. Однак така система дає змогу мінімізувати ризик витікання палива. Проблемний момент, яким вирізняються насос-форсунки, — це надто високий тиск, який може досягати 2500 бар. У результаті соляра з повітрям створює ефект туману з найдрібніших частинок. Таке паливо надто швидко згорає.


Водночас у технології ПНВТ застосовується подача соляри на гідроакумулятор через трубки під дією насоса. Завдяки подачі з бака на циліндри забезпечується рівномірність тиску. Сприяє цьому і застосування електричного імпульсу. Сучасні двигуни дають можливість досягати відмінного тиску на впорскуванні.


Насос-форсунка чи ПНВТ

Економія палива й динаміка


Якщо правильно виконано налаштування насос-форсунки, то може працювати за високих потужностей. При цьому знижується кількість токсичних викидів. Такі системи стійкі до неякісного масла й домішок. Паливо витрачається набагато менше завдяки рідшим впорскуванням і відсутності витоків. Цей варіант вигідніший у зимовий час. Проте такі двигуни не відповідають нормам Євросоюзу через їхню низьку екологічність.


А ось дизельний двигун з ПНВТ, діагностику та ремонт якого можна виконати в нас у Дизель-Київ, виконує подачу палива за кілька етапів. Таким чином мотор працює набагато тихіше і плавніше, а в повітря викидаються чистіші гази. Також така система дає змогу зменшити розмір і вагу двигуна. Тому автомобіль із ПНВТ більш вигідний за багатьма параметрами.


Так що ж вибрати краще?


Сучасні автомобілі виробляються з Common Rail, тобто ПНВТ. А ось у старих транспортних засобів найчастіше встановлені насос-форсунки. Але це не означає, що вибір на їхню користь буде набагато гіршим. Адже мотор із насос-форсункою має відмінну продуктивність. Він працює майже без збоїв. А якщо потребується діагностика й ремонт насос-форсунки, розцінки в автосалонах на цю послугу будуть цілком бюджетними.


Щоправда, вибір на користь ПНВТ дасть змогу уникнути шумної роботи мотора й низької екологічності викидів. Але такий автомобіль потребує високоякісного палива. І витрата його буде не такою економною, як з насос-форсункою.


Фахівці рекомендують обирати насос-форсунку і ПНВТ з огляду на особливості водіння, особисті уподобання автовласника й низку інших чинників. Розібратися з ними допоможуть консультанти нашої авторемонтної компанії. Від них ви отримаєте не тільки інформаційну, а й практичну підтримку, особливо якщо виникне потреба у виконанні діагностичних і ремонтних робіт.

1 перегляд0 коментарів

Comentários


bottom of page